Love Miami! - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Evelien Willen - WaarBenJij.nu Love Miami! - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Evelien Willen - WaarBenJij.nu

Love Miami!

Door: Flienny

Blijf op de hoogte en volg Evelien

29 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Miami Beach



Hallo daar!

Ben er weer en vandaag vanuit Miami Beach Florida. Gister een goede reisdag gehad. De vluchten beide goed verlopen. We hadden de eerste vlucht van niagara falls naar detroit. En vanuit Detroit naar Miami. De laatste vlucht was gewoon leeg. We zaten met 10 mensen in economy class en ongeveer hetzelfde aantal in business class. Best wel gek, heb een vliegtuig nog nooit zo leeg gezien. Op zich best wel grappig.Had gewoon 3 stoelen voor mezelf! Heerlijk! Lekker geslapen en toen we aankwamen was ik lekker uitgerust. Verder is het hier erg fijn vertoeven. We vermaken ons hier prima. Ons hostel is midden in miami beach. Winkels zijn hier om de hoek en het shoppen kan ik natuurlijk niet uit de weg gaan hier. Probeer mezelf in te houden want mijn backpack en koffertje puilt al uit. Tijd om drastisch dingen eruit te gooien:P. Maar ja heb nog wat dagen te gaan, dus probeer mezelf in het gareel te houden;). De komende dagen gaan we lekker bijkomen en bijkomen en bijkomen. Lekker genieten van het weer ( op het moment bewolkt, maar word wel beter....hoop ik) en hopelijk een beetje bijkleuren.

Tot snel!!

  • 30 Augustus 2010 - 08:23

    Margriet:

    Ha Evelien,

    Het klinkt allemaal erg goed!!Maar goed dat je een ruime rugzak bij je hebt,daar kan veel in.
    Gooi gewoon de oude troep eruit en je hebt weer plek!

    Groetjes Margriet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Ik ga deze zomer werken bij summit camp in Pennsylvania. Alles wat ik mee maak en beleef in de USA hou ik hier zoveel mogelijk bij, zodat iedereen kan volgen wat ik allemaal uitspook! Laat gerust een berichtje achter! altijd leuk om terug te lezen!

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 36167

Voorgaande reizen:

08 December 2011 - 10 April 2012

Evelientje Goes Down under

16 Juni 2010 - 17 September 2010

Evelientje goes USA

Landen bezocht: