Home Sweet Home! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Evelien Willen - WaarBenJij.nu Home Sweet Home! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Evelien Willen - WaarBenJij.nu

Home Sweet Home!

Door: Flienny

Blijf op de hoogte en volg Evelien

16 September 2010 | Verenigde Staten, Orlando


Zo vandaag mijn laatste dagje in New York doorgebracht. Erg relaxed dagje gehad. Met de metro naar downtown New york gegaan. Lekker geshopt op broadway!Kon de winkels eerst niet zo goed vinden en heb wat rondgestruint. Even zitten internetten in de mac donalds en daar wat gegeten ( ja dat moet ik weer gaan afleren als ik thuis ben......) Nog met ilse en linda op skype gekletst. En daarna de winkels onveilig gaan maken. Erg leuke winkels daar! Op een gegeven moment vond mijn beurs het niet meer zo leuk. En toen ben ik maar gauw weer met de metro terug gegaan. Me klaar maken voor mijn reis terug naar het koude kikkerlandje. Heb alle voorzorgsmaatregelen genomen zodat ik het niet koud heb als ik terug kom... Moeten we niet hebben natuurlijk!
Gelukkig zoek ik de warmte weer op in italie!:)

Liefs Evelien

  • 17 September 2010 - 07:55

    Margriet:

    Ha Evelien,

    Wat heb je het toch goed.........

    Groetjes, Margriet

  • 18 September 2010 - 11:34

    Margriet:

    Welkom thuis!!!!

    Groet,

    Margriet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Ik ga deze zomer werken bij summit camp in Pennsylvania. Alles wat ik mee maak en beleef in de USA hou ik hier zoveel mogelijk bij, zodat iedereen kan volgen wat ik allemaal uitspook! Laat gerust een berichtje achter! altijd leuk om terug te lezen!

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 36179

Voorgaande reizen:

08 December 2011 - 10 April 2012

Evelientje Goes Down under

16 Juni 2010 - 17 September 2010

Evelientje goes USA

Landen bezocht: