Nog maar 3 dagen - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Evelien Willen - WaarBenJij.nu Nog maar 3 dagen - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Evelien Willen - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 dagen

Door: Flienny

Blijf op de hoogte en volg Evelien

14 September 2010 | Verenigde Staten, Orlando

Hallo Iedereen..

Het Disney avontuur zit er weer op!
Het was geweldig en heb mijn koffer weer goed volgestopt met souvenirtjes:P. Kan het niet laten natuurlijk. Vooral niet in disney
Vandaag nog een hele poos in mijn uppie naar het magic kingdom park geweest. David en Liz hadden geen zin meer. Dus ben ik zelf maar op pad gegaan. Erg leuke dag gehad. Het was erg rustig in het park en er waren veel disney figuren in het park. Ben met erg veel disney figuren dus ook op de foto gegaan! Helemaal super dus! Mijn dag was zeker geslaagd. Morgen stap ik op het vliegtuig naar New York. Daar blijf ik dan voor 1 nachtje, donderdagavond vlieg ik naar nederland en vrijdag kom ik dan aan op schiphol. Dan zie ik mijn lief weer! Snel even bij de zusjes langs, uitpakken, wasjes draaien en weer inpakken voor italie Lekker samen met mijn meneertje! Zo blijf ik toch weer op vakantie gaan:P. Wat heb ik het toch slecht zeg.... poeh poeh!

Tot super snel allemaal!

Liefs Evelien

  • 15 September 2010 - 07:34

    Margriet:

    Hoi, hoi!!

    Evelien,veel succes met inpakken!!Hoop dat je een goede vlucht hebt en dat je weerzien met je lief fantastisch is!!

    Groetjes, margriet

  • 15 September 2010 - 08:08

    Carolien:

    Hoi hoi,

    Nu maar hopen dat je alles mee krijgt in je koffer of zijn het inmiddels koffers geworden, hihihihi.
    Goede reis alvast.

    Groetjes, Carolien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Ik ga deze zomer werken bij summit camp in Pennsylvania. Alles wat ik mee maak en beleef in de USA hou ik hier zoveel mogelijk bij, zodat iedereen kan volgen wat ik allemaal uitspook! Laat gerust een berichtje achter! altijd leuk om terug te lezen!

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 36173

Voorgaande reizen:

08 December 2011 - 10 April 2012

Evelientje Goes Down under

16 Juni 2010 - 17 September 2010

Evelientje goes USA

Landen bezocht: