Aan het genieten in Disney! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Evelien Willen - WaarBenJij.nu Aan het genieten in Disney! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Evelien Willen - WaarBenJij.nu

Aan het genieten in Disney!

Door: Flienny

Blijf op de hoogte en volg Evelien

07 September 2010 | Verenigde Staten, Orlando


Hello!

De dagen in Disney zijn super! Erg leuke parken zeg! We zijn zondag naar het magic Kingdom park geweest. Een erg mooi park met erg leuke attracties. Veel attracties komen wel overeen met Disneyland Parijs. It's a small world is dicht, dus die konden we niet doen. Big tunder mountain hebben ze hier ook. Maar moet toch zeggen dat ik de variant in Parijs toch net wat leuker vind. Een attractie wat niet in Parijs is is Splash Mountain. Geweldige attractie. Heel erg verrassende boomstam attractie. Het was erg warm de afgelopen dagen, we hebben ons wat afgezweet! Gister zijn we naar het Animal kingdom park geweest, met heel veel mooie dieren. Een Safari gemaakt door het Disney Safari park en in erg leuke attracties geweest. Vooral de mount everest achtbaan! Die is echt super! Het Animal Kingdom park is tot nu toch echt mijn favoriet! We hebben alleen nog niet alles gezien want het park ging al om 17u dicht. Dat gaan we een dezer dagen inhalen. Vandaag zijn we naar het Epcot park geweest. Erg mooi park gericht op de toekomst en het behouden van de aarde. Erg leuke attracties, maar vooral mooie shows. Heel veel attracties zijn erg verrassend!

We hebben het hier erg naar onze zin! Ik geniet! Ben in Disney!!

Liefs Evelien


ps. Nog maar 10 daagjes en dan ben ik weer thuis! (voor 2 dagen en dan italie:P)

  • 08 September 2010 - 06:51

    Margriet:

    Hallo,

    Nou, jij liever dan ik, al die 8-banen enzovoorts, brr!!
    Maar waar zijn die foto's, ik ben zo benieuwd.

    Groetjes en geniet verder,

    Margriet

  • 08 September 2010 - 13:43

    Evelien:

    Hey margietje!

    Kom er nu pas achter dat ik ook zelf op deze site een berichtje kan plaatsen....Blond!:P
    Dankje voor al je berichtjes! Je bent wel geteld de gene geweest die het meeste op mijn site is geweest!:D
    Haha, al die achtbanen vind ik juist geweldig:P. wiehoe!!!!

    Hoe is het met margriet?

    liefs Evelien

  • 09 September 2010 - 11:42

    Rivka:

    Ha wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Dit verhaal klinkt me bekent in de oren, ben namelijk ook in deze parken geweest!Echt super daar! Veel plezier;)

  • 12 September 2010 - 08:43

    Margriet:

    Ha Evelien,

    Ja, ik heb je echt steeds gevolgd, vond het erg leuk om te lezen hoe het je vergaat. Was ook steeds weer benieuwd naar jou.
    Het einde zit er nu aan te komen....jammer hé?
    Maar ik vind het wel rteuze fijn om je weer te zien.
    Met mij gaat het wel, mijn schouder gaat langzaam vooruit. Ik doe braaf mijn oefeningen en ga 2x per week naar de fysio. Met mijn been gaat het wisselend, dus die fysio zal voorlopig nog wel doorgaan.
    Ik mis wel mijn collega's, kinderen en mijn werk.
    Maar ja, het komt wel goed.
    Geniet nog volop de laatste dagen en veel sterkte met het inpakken van al je spullen....
    Moet je nog een rugzak hebben????
    Dan stuur ik die van Ruwie nog wel snel op!!.
    Groetjes, Margriet

  • 12 September 2010 - 08:58

    Carolien:

    He Evelien,

    Wat is het snel gegaan ik weetnog goed dat je met de voorbereidingen bezig was en nu zit het er alweer op. Wat leuk he dat je nu het verschil in parken kan zien, ik wil er ook nog wel een keer naar toe hoor. Ben erg benieuwd naar je foto's. Geniet nog van de laatste dagen en ik spreek je wel weer.

    Groetjes, Carolien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Ik ga deze zomer werken bij summit camp in Pennsylvania. Alles wat ik mee maak en beleef in de USA hou ik hier zoveel mogelijk bij, zodat iedereen kan volgen wat ik allemaal uitspook! Laat gerust een berichtje achter! altijd leuk om terug te lezen!

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 36175

Voorgaande reizen:

08 December 2011 - 10 April 2012

Evelientje Goes Down under

16 Juni 2010 - 17 September 2010

Evelientje goes USA

Landen bezocht: