32 graden! :P - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Evelien Willen - WaarBenJij.nu 32 graden! :P - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Evelien Willen - WaarBenJij.nu

32 graden! :P

Door: Flienny

Blijf op de hoogte en volg Evelien

15 December 2011 | Australië, Adelaide

Hallo Iedereen in het koude Nederland.

Hier is het 32 graden. En dat is heerlijk! We hebben echt helemaal niks te klagen. We hebben vandaag de stad een beetje verkend. Vooral het gedeelte met de kledingwinkels. Natuurlijk kon evelien dat niet laten en bij de eerste winkel... ja echt! de eerste winkel die we binnenliepen had evelien twee jurkjes gescoord! Maar ja nu mag ik niks meer kopen want dat pas niet meer in mijn backpack!
Verder hebben we vandaag boodschappen gedaan en heb ik vandaag heel gezond gekookt in ons hostel. Verder heb ik mijn wereldstekker kwijt gemaakt en heb ik helemaal geen idee waar ik het ding gelaten heb.

Het hostel hier bevalt ons erg goed, we hebben gratis internet, slapen met erg gezellig meiden op de kamer en het is gewoon een heel erg gezellig en knus hostel. Veel beter dan het hostel in Melbourne. Waar het erg gehorig was.

Afgelopen week hebben rianne en ik ook nog een meat pie gegeten. Liz, gen en jess vonden het heel belangrijk dat we dit typisch australische taartje met vlees erin gegeten moesten hebben. Het was erg lekker.

Morgen gaan we een dagje naar het strand en zijn we een week in australie!!!


Toedels!

  • 16 December 2011 - 11:12

    Linda:

    Joehoe...Niet teveel shoppen voor jezelf, beetje ruimte overlaten in je backpack! Voor mijn UGGs....hihi!
    Volgens mij hebben jullie t wel naat je zin...doe voorzichtig sjattie!

    xx en een snottebel kus van Sjoerd

  • 17 December 2011 - 11:50

    Margriet:

    Die Evelien.........
    Al de 1e dag winkelen en dan ook nog in de 1e winkel kleding kopen.....
    Dat beloofd niet veel goeds, als je nog 4 maanden te gaan hebt...

    Sterkte! Margriet

  • 17 December 2011 - 13:56

    Die Oet Beeg En Rik:

    Hee ons maar lekker maken met die
    temperaturen daar. We horen het weer
    je hebt het naar je zin. Geniet van
    strand en zon en de beesjes en de natuur. We wensen je alvast prettige
    kerstdagen en gezellige jaarwisseling toe.
    Groetjes Peter Miriam Bart Laura en Rik.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Ik ga deze zomer werken bij summit camp in Pennsylvania. Alles wat ik mee maak en beleef in de USA hou ik hier zoveel mogelijk bij, zodat iedereen kan volgen wat ik allemaal uitspook! Laat gerust een berichtje achter! altijd leuk om terug te lezen!

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 36174

Voorgaande reizen:

08 December 2011 - 10 April 2012

Evelientje Goes Down under

16 Juni 2010 - 17 September 2010

Evelientje goes USA

Landen bezocht: