Kangaroo eiland en treinreis richting Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Evelien Willen - WaarBenJij.nu Kangaroo eiland en treinreis richting Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Evelien Willen - WaarBenJij.nu

Kangaroo eiland en treinreis richting Melbourne

Door: Flienny

Blijf op de hoogte en volg Evelien

07 Januari 2012 | Australië, Melbourne

Zo er zijn weer een aantal dagen vertreken dus weer tijd om een verslag te schrijven. Dinsdag moesten we errug vroeg op omdat we een twee daagje kangaroo eiland trip geboekt hadden. Om 5.30u ging de wekker! Vroeg uit de veren dus om naar het mooie eiland te gaan. Om 6.30u kwam de organisatie waarbij we het reisgeboekt haddden ons ophalen. Wij waren de laatste die instapten dus vanuit ons hostel reden we rechtstreeks naar de ferrie. Het was nog een heel stuk rijden richting de ferrie. Eenmaal bij de ferrie moesten we onze spullen op een transport busje laden zodat al onze spullen mee naar de overkant gingen. De tijd dat we aan het varen waren hebben we doorgebracht op het dek waar we dolfijnen hebben gespot toen we onderweg waren richting kangaroo eiland! Super! Toen we eenmaal aangekomen waren op kangaroo eiland moesten we onze spullen weer uit het Transport busje halen en kon onze tour beginnen! Het was echt super we hebben 2 dagen zo veel mooie dingen gezien! Weet nu al niet meer wat ik allemaal gezien heb, want ben niet zo goed in namen onthouden. Maar het was gewoon in een woord super!Geslapen op een koala reservaat, in een farmhouse. Heel veel zeehondjes gezien en zeeleeuwen. Naar remarkle rocks geweest en heel veel mooie uitzichten mogen bewonderen. Koala's gespot in het koala reservaat, heel veel kangaroo's gezien en walabies. En heb zelfs tijdens onze bbq lunch op de eerste dag een stukje kangaroo gegeten. Niet dat het erg lekker was, want het was nogal taai naar mijn idee en een beetje apart van smaak. Maar heb het wel gegeten!
Ook zijn we nog gaan kajakken en we hebben op onze eerste dag een hele mooie zonsondergang gezien. Het was gewoon super mooi allemaal!
Vandaag zijn we weer in Melbourne, gisteren zijn we hierheen gereisd met de trein. We verblijven hier ongeveer 2 weken bij liz thuis. Heel lief en gastvrij is de familie van liz. We hebben het echt getroffen!

liefs! En tot de volgende keer

• 07 Januari 2012 - 09:48

Margriet:

Hoi Evelien,

Wat zie je toch veel en ontzettend mooie dingen. Ik geniet van je reisverhalen en foto's. Zo reis ik steeds een stukje met je mee en kan zo mee genieten van wat jij allemaal meemaakt.
    Hier is het de laatste dagennogal stormachtig, veel regen,wind,onweer,hagel enz. En dan zie ik jou in de bikini........
    Maar ik gun het je van harte!!!

Groetjes, Margriet

• 07 Januari 2012 - 13:29

Annie:

Hoi Evelien

Wat een leuke foto's en wat een lekker weertje is het daar. Vee plezier nog.