Visum en vertrekdatum - Reisverslag uit Heel, Nederland van Evelien Willen - WaarBenJij.nu Visum en vertrekdatum - Reisverslag uit Heel, Nederland van Evelien Willen - WaarBenJij.nu

Visum en vertrekdatum

Door: Flienny

Blijf op de hoogte en volg Evelien

11 Juni 2010 | Nederland, Heel

Hallo Iedereen,

Weer even een update over mijn reisplannen. Ik ben gisteren samen met Nick naar amsterdam geweest om mijn visum aan te vragen. We hebben er meteen een dagje amsterdam van gemaakt en het was erg gezellig. Het Visum was aanvragen was al een hele ervaring opzich. Je mag niks mee nemen naar binnen en ik had alles achter gelaten bij Nick. Dan mag je doorlopen en word je gecontroleerd of je een mobiel bij je hebt. Daarna mocht ik weer doorlopen en moest ik al mijn papieren en mijn paspoort afgeven. Daarna moest door een detectie poortje lopen en mocht ik doorlopen naar een kamer waar ik moest wachten tot ik mijn nummer op het schermpje zag staan. Na een tijdje was ik aan de beurt en werd alles gecontroleerd en moest ik voor mijn visum betalen. Ook werden mijn vingers gescand. Ze willen alles van je weten. Daarna moest ik weer wachten tot ik werd geroepen voor een klein gesprekje. Dat was zo klaar en toen stond ik na 1,5 uur weer buiten. Helaas heb ik vandaag mijn visum niet ontvangen. Dus ik zal zondag nog niet kunnen vertrekken. Ik kan pas vertrekken zodra ik mijn visum binnen heb. En dat zal in de loop van de volgende week zijn.

Ik zal een berichtje plaatsen als ik weet wanneer ik ga vertrekken.

Groetjes Evelien


  • 11 Juni 2010 - 15:29

    Margriet:

    Hoi Evelien,

    Spannend!!!!
    Ben reuze benieuwd wanneer het avontuur echt gaat beginnen.

    Groetjes, Margriet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Ik ga deze zomer werken bij summit camp in Pennsylvania. Alles wat ik mee maak en beleef in de USA hou ik hier zoveel mogelijk bij, zodat iedereen kan volgen wat ik allemaal uitspook! Laat gerust een berichtje achter! altijd leuk om terug te lezen!

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 36165

Voorgaande reizen:

08 December 2011 - 10 April 2012

Evelientje Goes Down under

16 Juni 2010 - 17 September 2010

Evelientje goes USA

Landen bezocht: