Visum is binnen! - Reisverslag uit Heel, Nederland van Evelien Willen - WaarBenJij.nu Visum is binnen! - Reisverslag uit Heel, Nederland van Evelien Willen - WaarBenJij.nu

Visum is binnen!

Door: Flienny

Blijf op de hoogte en volg Evelien

13 Juni 2010 | Nederland, Heel

Mijn visum is gister aangekomen. Morgen moet ik meteen even naar mijn reisorganisatie bellen dat mijn visum er al is. En dan hoor ik wanneer ik ga vertrekken. Waarschijnlijk woensdag denk ik.
Het begint er nu echt op te lijken. Morgen de laatste dingen in orde maken en dan ben ik klaar om te gaan!

  • 13 Juni 2010 - 20:21

    Margriet:

    Hoi hoi!!!

    Het af tellen is begonnen...

    Groetjes, Margriet

  • 14 Juni 2010 - 06:50

    Laura:

    Dat is goed nieuws!

    Nu nog even afwachten wanneer je kan vertrekken!

    Je kan het koffer al langzaam gaan inpakken ;)

    Liefs Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Ik ga deze zomer werken bij summit camp in Pennsylvania. Alles wat ik mee maak en beleef in de USA hou ik hier zoveel mogelijk bij, zodat iedereen kan volgen wat ik allemaal uitspook! Laat gerust een berichtje achter! altijd leuk om terug te lezen!

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 36170

Voorgaande reizen:

08 December 2011 - 10 April 2012

Evelientje Goes Down under

16 Juni 2010 - 17 September 2010

Evelientje goes USA

Landen bezocht: