Ik vertrek morgen!! - Reisverslag uit Heel, Nederland van Evelien Willen - WaarBenJij.nu Ik vertrek morgen!! - Reisverslag uit Heel, Nederland van Evelien Willen - WaarBenJij.nu

Ik vertrek morgen!!

Door: Flienny

Blijf op de hoogte en volg Evelien

14 Juni 2010 | Nederland, Heel

Ik heb vandaag gehoord dat ik morgen al zal vertrekken! Ineens super snel gegaan.... Nu alles snel inpakken en niks vergeten! Evelien is really exicited!:D

  • 14 Juni 2010 - 16:27

    Margriet:

    Ha Evelien,

    Is dat even snel!!!
    Wauw, veel succes met afscheid nemen, snik....snik....
    Supergoede reis gewenst en ik blijf je volgen.

    Warme groetjes, Margriet

  • 14 Juni 2010 - 17:25

    Laura:

    Goede reis en heel erg veel plezier!
    Liefs Laura

  • 14 Juni 2010 - 19:28

    Weebke:

    Wat spannend!! Dat is wel erg snel idd! Gelukkig stond zowat alles al klaar voor vertrek. Nu wel nog afscheid nemen van je schatje.... Veel plezier!!

  • 15 Juni 2010 - 05:40

    Rob En Emmy:

    Hey Evelien,

    heel veel plezier en een goede reis!

    Liefs Rob en Emmy

  • 15 Juni 2010 - 12:52

    Linda:

    Joehoeee! Hoop dat je goed aankomt, heb al de hele dag kriebels in m'n buik! Ik hoor t wel!


  • 15 Juni 2010 - 19:44

    Suzet:

    Hey!

    Waarschijnlijk ben je nu al in de States! Hopelijk heb je een goeie reis gehad. Heel veel plezier gewenst en veel succes!
    We denken aan je!

    Gr's Suzet

  • 17 Juni 2010 - 22:33

    Natasja:

    Hey Evelien,

    Ik hoorde van Agnes hoe snel 't = gegaan n dat je al i d big apple hebt getukt bij vreemde meiden.
    Begint meteen out of the ordinary :)
    Veel plezier n een mooie zomer i d States
    greetz Natasja

  • 18 Juni 2010 - 08:30

    Miranda En John:

    Geniet er lekker van, dit is echt een once in a lifetime

  • 24 Juni 2010 - 20:26

    Margriet:

    Hoi Evelien,

    Hoe gaat het met jou?
    Ben reuze benieuwd naar je verhalen.
    Ik denk dat je het heel druk hebt, hopelijk heb je het naar je zin.
    Wij genieten van het prachtige zomerweer.
    Warme ghroetjes,
    Margriet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Ik ga deze zomer werken bij summit camp in Pennsylvania. Alles wat ik mee maak en beleef in de USA hou ik hier zoveel mogelijk bij, zodat iedereen kan volgen wat ik allemaal uitspook! Laat gerust een berichtje achter! altijd leuk om terug te lezen!

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 36170

Voorgaande reizen:

08 December 2011 - 10 April 2012

Evelientje Goes Down under

16 Juni 2010 - 17 September 2010

Evelientje goes USA

Landen bezocht: