Eindelijk een berichtje! - Reisverslag uit Honesdale, Verenigde Staten van Evelien Willen - WaarBenJij.nu Eindelijk een berichtje! - Reisverslag uit Honesdale, Verenigde Staten van Evelien Willen - WaarBenJij.nu

Eindelijk een berichtje!

Door: Flienny

Blijf op de hoogte en volg Evelien

27 Juni 2010 | Verenigde Staten, Honesdale

Hallo Iedereen!

Jullie zullen wel denken....leeft die Evelien nog? Ja hoor..... Ik ben er nog! Aleen aan de andere kant van de wereld! De afgelopen week was me een week.... De heen reis was alleen al een hele belevenis. Mijn vliegtuig vanuit londen was gecanceld dus moest ik 4 uur wachten op de volgende en toen ik aan kwam in new york wist ik niet waar ik heen moest, dus zat ik wat rond te dwalen midden New York. Gelukkig waren er hele lieve mensen die me wilde helpen en ze gingen een hostel voor me zoeken. Alleen was alles al vol. En toen mocht ik bij een van die meisjes slapen! Gelukkig! Nu een week later lijkt dat al heeeeel ver weg. Heb al zoveel gedaan en beleeft.Het zo druk gehad, dat ik geen tijd heb gehad om op internet te gaan( computers hier zijn altijd open, alleen in de avond). Had dus ook geen tijd om contact op te nemen met het thuisfront. En toen heb ik besloten om een mini laptop te kopen, zodat ik tenminste een beetje contact kan opnemen en jullie kan laten weten wat ik hier allemaal beleef. Ook al ben ik hier druk bezig en heb ik het hier erg naar mijn zin, ik mis nederland, familie, vriendje:) en vrienden. Maar ook hier gaat het zijn gangetje. Mijn kooklokaaltje in orde gemaakt en heel veel informatie meetings gehad. Zoveel meetings heb ik nog nooit gehad! Maar het is wel informatie die je nodig hebt. Het is niet zo dat ze het je hier makkelijk maken, het zeker geen easy job to do. Maar dat maakt het een uitdaging. Een uitdaging om aan te gaan. Gister een dagje vrij gehad en lekker geshopt! Alles is hier zo goedkoop, denk dat ik aan het einde van summercamp een extra koffer nodig heb om alle spullen mee te slepen die verzameld heb.
Morgen(donderdag) komen alle kinderen..Dus dan gaat het camp van start... Ben benieuwd hoe dat zal verlopen!

Nu ik mijn laptop heb ga ik jullie meer op de hoogte houden wat ik hier allemaal uitspook!

Tot gauw!

  • 27 Juni 2010 - 08:53

    Margriet:

    Hoi Evelien,

    Wat leuk, dat je nu wel nieuws op je site kan zetten, zodat we met je mee kunnen leven.
    Het is wel een reis met hindernissen op alle gebied, maar je zult er vast veel van leren.
    Veel succes en zeker weten dat je deze uitdaging aan kan.

    Warme groeten, Margriet

  • 27 Juni 2010 - 08:53

    Carolien:

    wat leuk om te lezen dat het allemaal goed gaat in de states. ik had het je al gezegt he, dat je daar erg goed kan shoppen. veel plezier met de kids maak er een leuke tijd van

    groetjes carolien

  • 27 Juni 2010 - 10:16

    Fam. Willen Oet Beeg:

    hey Lienypieny
    Fijn te lezen dat je het naarje zin hebt daar in de States. Geniet er maar van. Hier gaat alles zijn gangetje.Bart en Laura hebben allebei een autootje gekocht en zijn vandaag werken. Het is hier vandaag warm. Hou ons lekker op de hoogte van je avontuur en de groetjes van de rest. Miriam Peter Bart Laura en Maarten

  • 27 Juni 2010 - 11:34

    José En Thei :

    Hoi Evelien,
    Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Wat een avontuur, die heenreis. Maar je ziet dat alles uiteindelijk toch goed komt. We wensen je ontzettend veel succes op het summercamp, en hopen dat je je draai daar zult vinden, en dat je veel plezier zult hebben met de kids daar.

    Groetjes oet Arsbeck.

  • 04 Juli 2010 - 16:50

    Annie Kanders:

    Heb je adres gekregen.
    Nu kan ik zien waar je bent en wat je doet
    Veel succes

    groetjes annie

    kroekestopke roggel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Ik ga deze zomer werken bij summit camp in Pennsylvania. Alles wat ik mee maak en beleef in de USA hou ik hier zoveel mogelijk bij, zodat iedereen kan volgen wat ik allemaal uitspook! Laat gerust een berichtje achter! altijd leuk om terug te lezen!

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 36166

Voorgaande reizen:

08 December 2011 - 10 April 2012

Evelientje Goes Down under

16 Juni 2010 - 17 September 2010

Evelientje goes USA

Landen bezocht: