Het is alweer july! - Reisverslag uit Honesdale, Verenigde Staten van Evelien Willen - WaarBenJij.nu Het is alweer july! - Reisverslag uit Honesdale, Verenigde Staten van Evelien Willen - WaarBenJij.nu

Het is alweer july!

Door: Flienny

Blijf op de hoogte en volg Evelien

05 Juli 2010 | Verenigde Staten, Honesdale

Hallootjes daar in nederland!

Heb weer even de tijd genomen om jullie bij te praten. Er is al weer bijna een week voorbij en de tijd gaat echt zo snel! Heb het echt super naar mijn zin hier! De kids zijn geweldig en de kooklessen gaan ook kei goed! De kids vinden het koken super.. deze week hebben we pizza gemaakt, natuurlijk met eigen gemaakt deeg. Ze gingen allemaal enthousiast aan de slag met het uitrollen van het deeg en alle ingedienten op de pizza leggen. En allemaal niet kunnen wachten tot de pizza's klaar waren... Eenmaal klaar, alle kids muis stil aan het smullen van hun pizza's. Vandaag was het super warm zo'n 35 graden en dat werkt uit op ons maar vooral ook op het gedrag van de kinderen. Dinsdag draai ik een aangepast schema vanwege het warme weer, niet te veel kokkerellen met warme potten en pannen. Lekker een ijscoop maken of een smoothie. Veel beter met dit weer.
De week gaat zo snel dat het al weer bijna woensdag is...mijn dag vrij. We gaan met een paar meiden dinsdagavond in een hotel slapen. Even van het camp af en niet om 7.30 hoeven op te staan... lekker chillen en niks doen!

Hoe gaat het daar in nederland?
Ookal vermaak ik me hier prima, ik denk ook wel aan iedereen in nl.

tell me! How are you doing? ;)





  • 06 Juli 2010 - 07:26

    Margriet:

    Ha Evelien,

    Leuk dat we je op deze manier kunnen volgen en dan ook nog foto's erbij, prachtig.
    Fijn dat je het naar je zin hebt en dat je geniet. Heerlijk slapen in een hotel, nou je zorgt wel goed voor jezelf, maar dat moet ook.
    Hier is het ook bloedheet!!kan er nu niet goed tegen,ben geopereerd.
    Veel groetjes, Margriet

  • 06 Juli 2010 - 09:52

    Eempie:

    hheeeyyy flienny!!!

    Wauw!! t klinkt Allemaal Echt SUPER! wat leuk dat je het naar je zin hebt. nu ik die verhalen lees heb ik zelf zin gekregen om weg te gaan haha.

    hier is het benauwd. blegh! vind dr niks aan. dus daarom morgen maar lekkr chillen op het strand ;)

    leuke foto's btw ;)

    WAAAAAAAAAHHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh eeen ZOMBIE!!!!!!!!!!

    XD

    nja, ik kijk weer uit naar het volgende berichtje ;)

    XxxX
    Eempie

  • 06 Juli 2010 - 18:33

    Weebke:

    Ha flienny!
    Hier alles goed; druk met onze gezinsuitbreiding ghehe. We hebben tamelijk onverwacht n kip en n haan gekregen (Frien & Tinus) en onze parkietebouten hebben kuikentjes! Vakantie was ook super en over n paar weekjes heb ik n paar weken vakantiewerk en daarna zie ik t wel weer. Echt heel fijn om zo te kunnen lezen wat je allemaal doet en dat je zoveel plezier hebt! Heb je ook al plannen voor je aangeplakte rondreis?
    Luv ya dearie!! Xx Wendy

  • 07 Juli 2010 - 17:54

    Roan:

    heey evelien

    goed om te horen dat het leuk is en lekker gaat daar!!!

    veel plezier en maak er nog wat leuks van!!!

    roan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Ik ga deze zomer werken bij summit camp in Pennsylvania. Alles wat ik mee maak en beleef in de USA hou ik hier zoveel mogelijk bij, zodat iedereen kan volgen wat ik allemaal uitspook! Laat gerust een berichtje achter! altijd leuk om terug te lezen!

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 36178

Voorgaande reizen:

08 December 2011 - 10 April 2012

Evelientje Goes Down under

16 Juni 2010 - 17 September 2010

Evelientje goes USA

Landen bezocht: