zo! daar ben ik weer! - Reisverslag uit Honesdale, Verenigde Staten van Evelien Willen - WaarBenJij.nu zo! daar ben ik weer! - Reisverslag uit Honesdale, Verenigde Staten van Evelien Willen - WaarBenJij.nu

zo! daar ben ik weer!

Door: Flienny

Blijf op de hoogte en volg Evelien

12 Juli 2010 | Verenigde Staten, Honesdale

Hey iedereen,

daar ben ik weer! De afgelopen dagen waren erg hectisch. Gisteren was het comunity spirit day en de kinderen waren allemaal van de wap. De kids kunnen niet goed tegen veranderingen en sommigen hadden dus meer gedrags problemen dan normaal. Aan het einde van de dag was ik K.O. en ben ik op tijd naar bed gegaan. Verder ging de week erg snel en de lessen gaan nog steeds erg goed. Deze week heb ik cakejes met de kinderen gemaakt en het is groot succes. Ben ook al aan het plannen voor volgende week en hopelijk word dat ook een succes. De kinderen verheugen zich elke week op Home ec( huis economie). Buiten het lesgeven doe ik nog steeds een groep jongens begeleiden en dat is erg leuk! Maar ook super vermoeiend. Het vooral erg zwaar als ze ineens onverwachts uit hun slof schieten. De sfeer kan binnen een paar seconden veranderen. Maar van die veranderingen leer ik ook weer van!
Het is vandaag al weer maandag en woensdag heb ik weer een dagje vrij... Het gaat allemaal erg snel... Ik ben al een beetje aan het snuffelen waar ik heen wil gaan nadat ik klaar ben met het werrken. Ik weet nog niet helemaal wat ik wil... ligt er een beetje aan wat de meiden hier allemaal gaan doen. Ik trek op met een erg leuk clubje meiden op die ook elke woensdag vrij hebben. En daar ben ik een beetje plannen mee aan het maken. Ook willen sommige meiden naar Nederland komen! Erg gezellig! Ga het nog druk krijgen als ik terug ben in NL!

Toedels en tot gauw!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Ik ga deze zomer werken bij summit camp in Pennsylvania. Alles wat ik mee maak en beleef in de USA hou ik hier zoveel mogelijk bij, zodat iedereen kan volgen wat ik allemaal uitspook! Laat gerust een berichtje achter! altijd leuk om terug te lezen!

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 36173

Voorgaande reizen:

08 December 2011 - 10 April 2012

Evelientje Goes Down under

16 Juni 2010 - 17 September 2010

Evelientje goes USA

Landen bezocht: