Time flies when you are having fun - Reisverslag uit Honesdale, Verenigde Staten van Evelien Willen - WaarBenJij.nu Time flies when you are having fun - Reisverslag uit Honesdale, Verenigde Staten van Evelien Willen - WaarBenJij.nu

Time flies when you are having fun

Door: Flienny

Blijf op de hoogte en volg Evelien

15 Juli 2010 | Verenigde Staten, Honesdale

Hai die how!

Ik heb weer nieuws te melden! Gister een heerlijke vrije dag gehad en samen met een stel giechelende meiden naar een shopping mall geweest! Dat erg leuk en heb me ook te buiten gedaan aan alle goedkope kleding:D... Arme beurs..hij kan het bijna niet meer aan. We zouden eigenlijk naar een waterpark gaan, maar het regende en ik voelde me al een paar dagen niet zo lekker. Het eten wat ze serveren op het camp is alles behalve gezond en mijn buik kan het eten niet verdragen, paar dagen behoorlijk ziek gevoeld en na een dag het eten van het camp niet gegeten te hebben voel ik me stukken beter. maar ja moet nu weer het eten van het camp eten voor een week! Probeer zo min mogelijk ongezond voedsel naar binnen te douwen want ik wil niet te veel kilo's eraan eten! Maar dat is nogal moeilijk hier, want alles is vet en ongezond!
Voor het ontbijt serveren ze vaak wafels en pannenkoeken.. En ook een kom fruit... En ik ben diegene die de kom met fruit leeg eet! Doe ik tenminste nog een beetje gezond!
Verder is het een drukke week, veel kids gaan naar huis zaterdag en zondag en er komen weer kids bij voor de komende 2 tot 5 weken. Ongelofelijk dat er al weer 5 weken voorbij zijn! Het gaat allemaal zo snel! Het is hard werken en van de week had ik een down moment want ik was moe en ziekjes.( maar ja dat hoort erbij) Gelukkig hoor ik alleen maar positieve reacties op mijn werk en dat geeft mij positieve energie!
Ben nu mijn reis aan het plannen met een heel erg lieve meid!

We willen eerst naar de after party in new york gaan, dan naar hawaii of naar north carolina, dan naar disneyworld florida en dan strandvakantie in MIAMI ( MAMA MIA).

Heel veel voor in 1 maand! Maar je moet wat!:D

Hoe is het in nederland? vriendinntjes?(Kel, wen, eemps, marjolein, charlotte ( en iedereen die vergeet)... hoe gaat het daar?

Collega's? Hoe is het daar bij het kroekestopke!?


Dikke kus and lots of love!

Evelien


  • 16 Juli 2010 - 08:36

    Margriet:

    ha evelien,

    wat een geluk, dat ze daar ook een fruithap hebben,net als op het kroekestopke!Maar kan me voorstellen,dat je het wel hebt gehad met dat vette voedsel. zeker als het ook nog warm weer is,dan valt dat echt niet lekker.
    hoe het op het kroekestopke gaat,weet ik niet,want ik zit in de ziektewet.
    2 weken geleden geopereerd aan mijn schouder. Heb mijn arm voor de laatste dag in een sling.Volgende week start ik met fysio. ik typ met mijn linkerhand,want rechts mag ik nog niet gebruiken.
    Zeg die vakantieplannen van jou zien er niet gek uit!en natuurlijk naar euro disney,had ik kunnen denken.hoop dat je de volgende keer weer wat foto's erbij zet,dan gaat jouw verhaal nog meer leven.
    hee evelien,je bent wel een kanjer hoor,dat je dit doet!
    veel succes en werk ze.
    groetjes, margriet

  • 16 Juli 2010 - 09:44

    Eemps:

    YOOOOOWWWWWW FLIEN!!!!

    Damn!!!! ben nu zo jaloers aant wezen op jou heh! IK WIL OOK NAAR DISNEYWORLD FLORIDAA!!!! :P haha.

    wel stom dat ze daar zo ongezond vreten voorschotelen.... zijn niet echt verantwoord daar zeg... nja.

    hier in NL is het errrggggg warm!! en het heeft de laatste dagen ENORM gestormd!!!!! O_O vooral in gelderland, maar hier ging t ook flink te keer.. bomen met wortel en al de grond uitgerukt. mini-tropische storm leek t wel. veel bliksem ook nog eens. -__-' . maar nu schijnt t zonnetje weer.

    Miss You!!!

    Have fun!

    XX
    Eemps


  • 16 Juli 2010 - 14:33

    Rianne Geerlings:

    hey evelien!
    ik lees (en hoorde vorige week op lena's verjaardag) det het supergoed bevalt! houden zo ;)En over het eten: brr zou er niet aan moeten denken om alleen maar vet en ognezond te moeten eten. Zoals je zegt: de kilo's vliegen eraan...

    leuke fotows trouwens! :)

    Groetjes, Rianne Geerlings

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Ik ga deze zomer werken bij summit camp in Pennsylvania. Alles wat ik mee maak en beleef in de USA hou ik hier zoveel mogelijk bij, zodat iedereen kan volgen wat ik allemaal uitspook! Laat gerust een berichtje achter! altijd leuk om terug te lezen!

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 36175

Voorgaande reizen:

08 December 2011 - 10 April 2012

Evelientje Goes Down under

16 Juni 2010 - 17 September 2010

Evelientje goes USA

Landen bezocht: