Einde van 2e periode - Reisverslag uit Honesdale, Verenigde Staten van Evelien Willen - WaarBenJij.nu Einde van 2e periode - Reisverslag uit Honesdale, Verenigde Staten van Evelien Willen - WaarBenJij.nu

Einde van 2e periode

Door: Flienny

Blijf op de hoogte en volg Evelien

01 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Honesdale

Vandaag is het alweer de laatste dag van de 2e periode en de meeste kids worden vandaag opgehaald. Echt ongelofelijk hoe snel de tijd gaat! Dinsdag begint A3 en gaat de derde periode in! Nog maar 3 weken en dan ga ik reizen!! Heb samen met 2 mede councelours reisplannen gemaakt. We gaan naar new york, niagara falls, miami en naar orlando!! DISNEY!!! ( kan natuurlijk ook niet anders!!! ik moet en zal naar disney gaan!) Van de week een evaluatie gehad met mijn begeleidster en ze zijn erg tevreden over me. Over wat ik allemaal doe met kids en hoe mijn houding is. Ben erg blij dat mijn lessen zo goed gaan en dat de kids het leuk vinden. Vorige week heb ik club sandwiches met ze gemaakt en fruit salade. Vandaag en morgen maak ik crepes met ijs. Van de week ga ik pudding met slagroom maken met de kids.
Heb het behoorlijk druk gehad de afgelopen 2 weken maar heb het allemaal overleeft. Vandaag is gelukkig een rustig dagje omdat er niet meer zo veel kids op het camp zijn. Maar dat mag ook wel eens na al deze lange dagen. Morgen komen weer een heel stel nieuwe kinderen op het camp voor de laatste 3 weken.
Afgelopen woensdag op mijn vrije dag zijn we naar een groot shopping outlet geweest en daar heb ik behoorlijk wat cadeautjes gekocht voor het thuisfront. Op mijn laatste dag ga ik een pakket naar huis sturen met alle cadeautjes en van alles wat ik niet meer nodig heb met reizen. Van alles wat ik simpelweg gewoon niet kan meeslepen. Want ik heb de afgelopen weken lopen bufferen als een hamster. En kan niet alles meenemen. En weg gooien vind ik ook zo zonde. Dus stuur ik het netjes naar huis.

De weken vliegen voorbij en ik geniet van mijn tijd op het camp. Maar kijk ook erg uit naar het reizen. Alle reisplannen maken me super enthousiast!

  • 01 Augustus 2010 - 22:25

    Margriet:

    Ha Evelien,

    Nou, dat is snel... Je zet meteen een heel verhaal op je site.
    Logisch dat ze tevreden over je zijn, als ze iets negatiefs over je hadden gezegd, hadden ze met ons aan de stok gekregen.Dan hadden wij verteld hoe fijn het is om met je samen te werken.
    Je vakantieplannen zien er goed uit, logisch dat je daar zin in hebt.
    Heb je dan zoveel gekocht, dat je nu al spullen vooruit moet sturen??
    Maar je hebt groot gelijk, je bent er nu en moet er gewoon van profiteren.
    Hee meid, geniet er nog van en zet nog eens wat foto's op deze site.
    Veel groetjes en werk ze... Margriet

  • 02 Augustus 2010 - 17:23

    Birgit Born:

    He Evelien,

    Ook ik kom af en toe even kijken op je siteh hoe het met je gaat.

    Klinkt goed ( maar ook zwaar )allemaal.
    Kan mij voorstellen dat je erg veel zin hebt om dadelijk te gaan reizen!
    Je gaat echt "the best of the east side" beleven.

    ( misschien ook nog een stop bij "The White House"? )

    Hoe dan ook ik wenst je heel veel plezier, en wellicht lees ik het hier weer terug?!

    Groetjes en tot over een paar maanden

  • 02 Augustus 2010 - 19:44

    Fam Willen Oet Beeg:

    ha die evelien,

    Fijn weer wat van je te horen. We waren bij ome Thei op de verjaardag. Nick was met pa en ma op de fiets nou de km heeft hij nu wel in de benen hoor. Geniet van deze laatste peiode en tot horens. groetjes van ons allemaal.

  • 08 Augustus 2010 - 08:40

    Fam Willen Oet Beeg:

    hey evelien van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag.
    We hopen dat ze daar in de states niet zullen vergeten vandaag. Groetjes uit beeg en geniet vandaag van.

    Miriam Peter Bart Laura en Maarten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Ik ga deze zomer werken bij summit camp in Pennsylvania. Alles wat ik mee maak en beleef in de USA hou ik hier zoveel mogelijk bij, zodat iedereen kan volgen wat ik allemaal uitspook! Laat gerust een berichtje achter! altijd leuk om terug te lezen!

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 36177

Voorgaande reizen:

08 December 2011 - 10 April 2012

Evelientje Goes Down under

16 Juni 2010 - 17 September 2010

Evelientje goes USA

Landen bezocht: