bijna jarig! - Reisverslag uit Honesdale, Verenigde Staten van Evelien Willen - WaarBenJij.nu bijna jarig! - Reisverslag uit Honesdale, Verenigde Staten van Evelien Willen - WaarBenJij.nu

bijna jarig!

Door: Flienny

Blijf op de hoogte en volg Evelien

04 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Honesdale

Hallo Daar!

Over 4 daagjes ben ik jarig! Jeeeeej! Waarschijnlijk is het dan sport en speldag hier. En een hele grote sport en speldag, waar heel veel voor geregeld moet worden. Ik ben toegedeeld tot een aantal dingen die ik moet regelen en maken. En daar gaat nog heel wat tijd in zitten de komende 3 dagen. Ik weet niet hoe we het voor elkaar gaan krijgen ( want 3 dagen is wel heel erg kort en ze hadden ons wel wat meer tijd mogen geven), maar wat ik wel weet is dat ik zondag heel erg moe zal zijn:P. Maar goed, hopelijk gaat het een leuke dag worden, tenminste daar staat het bekend om. Dus het zal wel allemaal goed komen. Vandaag weer een dagje vrij gehad en gisteren weer lekker in een bed and breakfast geslapen. Heerlijk! Lekker uitgeslapen, ontbeten en heerlijk gerelaxed vandaag.

Morgen is het weer back to reality en hard werken....

Maar ik kijk uit naar mijn verjaardag:D


  • 05 Augustus 2010 - 07:43

    Margriet:

    Ha Evelien,

    Leuk dat er een paar foto's bij staan!Zeker die foto waar jij op staat, zo zien we je nog eens.
    Je hebt het wel erg druk daar, ,maar zeker weten dat het je gaat lukken.
    Wel jammer dat je op je verjaardag moet werken. Anders had je iets leuks voor jezelf kunnen plannen .
    Gisteren ben ik op bezoek gegweest in Baexem. Was leuk iedereen weer te zien, dan begint het helemaal te kriebelen om te kunnen gaan werken, maar dat zal nog wel een tijdje duren.
    Evelien, veel sterkte met alle voorbereiding voor de sport en speldag.
    Geniet van je verjaardag.
    Groetjes, Margriet

  • 08 Augustus 2010 - 07:42

    Jos En Hilde:

    Proficiat Jarige,

    Wij wensen je een fijne verjaardag en een gezellige sport-en speldag!


  • 08 Augustus 2010 - 08:14

    José En Thei:

    Hoi Evelien,

    Vanuit een regenachtig Arsbeck willen we je van harte feliciteren met je verjaardag. Maak er een leuke en gezellige dag van.

  • 08 Augustus 2010 - 08:21

    Margriet:

    Hoi jarige Evelien!!!!!!!

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Probeer er toch iets gezelligs van te maken, ook al moet je werken.
    Misschien hebben ze nog wel iets speciaals voor jou bedacht.
    Ik hoop dat het een leuke dag wordt, die je nooit meer zult vergeten.

    Heel veel groetjes en een verjaarskus,

    Margriet

  • 08 Augustus 2010 - 08:42

    Fam Willen Oet Beeg:

    Hey evelien

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. We hopen dat ze daar in de states je niet zullen vergeten vandaag. Geniet er maar van.

    Groetjes,
    Peter Miriam Bart Laura en Maarten

  • 08 Augustus 2010 - 09:14

    Suzet:

    Proficiat, en een fijne (sportieve?!) dag gewenst!

    Gr's Suzet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Ik ga deze zomer werken bij summit camp in Pennsylvania. Alles wat ik mee maak en beleef in de USA hou ik hier zoveel mogelijk bij, zodat iedereen kan volgen wat ik allemaal uitspook! Laat gerust een berichtje achter! altijd leuk om terug te lezen!

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 36167

Voorgaande reizen:

08 December 2011 - 10 April 2012

Evelientje Goes Down under

16 Juni 2010 - 17 September 2010

Evelientje goes USA

Landen bezocht: