verjaardag, secondparents day en de laatste week! - Reisverslag uit Honesdale, Verenigde Staten van Evelien Willen - WaarBenJij.nu verjaardag, secondparents day en de laatste week! - Reisverslag uit Honesdale, Verenigde Staten van Evelien Willen - WaarBenJij.nu

verjaardag, secondparents day en de laatste week!

Door: Flienny

Blijf op de hoogte en volg Evelien

15 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Honesdale


Hey iedereen,

Heb veel te lang niks meer geplaatst, mijn verjaardag is al weer dagen geleden! Een super dag gehad! Had me geen leukere dag kunnen wensen! Liz ( waarmee ik ga reizen en waarmee ik erg close ben op het camp) had mijn lokaaltje versierd en taart voor geregeld, super lief! De kids wisten me te verrassen door happy birthday voor te zingen uit het niets en s avonds heeft de hele dininghall voor me gezongen en kreeg ik hele mooie taart. Net een grote familie hier. De rest van de week ging behoorlijk snel en de kids vinden mijn lessen nog steeds leuk( hoop ik ). Heb deze week macaronisalade gemaakt en in eerste instantie hadden de kids zoiets van: wat is dat nou weer? Maar in de meeste lessen waren de kinderen ruzie aan het maken wie het laatste beetje mocht op eten. Mijn doel was bereikt! Ze iets anders laten eten dan mac and cheese.
Vandaag was het de tweedeparents day, alleen niet zo groots als de eerste. Veel kids hebben het camp verlaten en er zijn nu nog maar 4 kids over in onze groep. Met 3 vaste begeleiders en 3 begeleiders(inclusief ik) die met de maaltijden bij de groep aanschuiven en meehelpen wanneer ze tijd hebben. Dus soms meer begeleiders dan kids....haha best wel grappig.
Verder gaat de laatste week in en dat is best wel spannend. De laatste week van koken en iets creeeren met de kids. Opruimen, afscheidnemen, inpakken en voorbereiden op vertrek naar new york. Het einde van het camp, en het begin van mijn reis door amerika!

Erg spannend! Maar ook erg leuk!
Heb er erg zin in!
De weken gaan zo snel! Voordat ik het weet ben ik weer thuis! Nog maar 31 dagen!

Tot snel!

  • 16 Augustus 2010 - 10:31

    Margriet:

    Hoi,hoi,

    De laatste loodjes.....geniet ervan.
    Maar je hebt een heerlijk vooruitzicht, vakantie.
    Evelien, fijn dat het deze week rustiger is, dan kun je ook beter afbouwen.
    Veel succes met het inpakken van je rugzak, doet hij het nog steeds goed???
    Veel groetjes,
    Margriet

  • 17 Augustus 2010 - 13:41

    Maurice Wijers:

    Hallo Evelien,

    Allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik heb net je reisverslagen doorgenomen en ik heb wel de indruk dat je het erg naar je zin hebt. Ik had ook niks anders verwacht dan dat je het erg goed zou doen. Geniet van de komende weken en bedenk dat dit een once-a-lifetime experience is die je later nog veel plezier zal geven.

    Heel veel fun gewenst en de groeten,

    Maurice

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Ik ga deze zomer werken bij summit camp in Pennsylvania. Alles wat ik mee maak en beleef in de USA hou ik hier zoveel mogelijk bij, zodat iedereen kan volgen wat ik allemaal uitspook! Laat gerust een berichtje achter! altijd leuk om terug te lezen!

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 36173

Voorgaande reizen:

08 December 2011 - 10 April 2012

Evelientje Goes Down under

16 Juni 2010 - 17 September 2010

Evelientje goes USA

Landen bezocht: