Laatste dag en NEW YORK!!!!!! - Reisverslag uit Honesdale, Verenigde Staten van Evelien Willen - WaarBenJij.nu Laatste dag en NEW YORK!!!!!! - Reisverslag uit Honesdale, Verenigde Staten van Evelien Willen - WaarBenJij.nu

Laatste dag en NEW YORK!!!!!!

Door: Flienny

Blijf op de hoogte en volg Evelien

22 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Honesdale

Hallo iedereen,

Hier ben ik dan vanuit new york!
Gister was de laatste dag en het was nogal gek. Gisteren geen lessen meer gehad, mijn keukentje opgeruimd en mijn spullen ingepakt. En in de avond werd ik ziek. Nou ja beter gister dan vandaag. Vanmorgen was ik gelukkig weer beter! Vanmorgen zijn de kids naar huis gegaan en heb ik afscheid van ze genomen. Daarna wachten tot mijn keukentje was gecontroleerd en de accomodaties in orde waren, lunchen en al snel genoeg was de bus er. Afscheid genomen van alle collega's op het camp en daarna op naar New York! En hier ben ik dan midden in New York!
Het uitzicht in de bus was geweldig! Vanavond gaan we naar de after party van summit camp. En de rest van de dagen gaan we ons zelf hier erg goed vermaken.


Veel liefs Evelien

  • 23 Augustus 2010 - 07:28

    Margriet:

    Ha die Evelien,

    Je hebt het hem maar geflikt!!!!! Super, dat je het zomerkamp goed hebt volbracht.
    En nu........genieten van je vakantie, meer dan verdiend.

    Groetjes, Margriet

  • 23 Augustus 2010 - 09:57

    Nick:

    Dat de tijd voor jouw maar langzaam mag gaan en dat je er 100% van kan genieten en dat de tijd voor mij voorbij vliegt!! -x-

  • 23 Augustus 2010 - 11:44

    Linda:

    En dat je lekker snel weer thuis bent! Mis joe!!

  • 23 Augustus 2010 - 18:52

    Willen Oet Beeg:

    Evelien een ervaring rijker. Geniet van deze mooie dagen en denk vooral nu niet aan ons en aan thuis. Tot over 3 weken. Groetjes van Bart Laura Peter en Miriam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Ik ga deze zomer werken bij summit camp in Pennsylvania. Alles wat ik mee maak en beleef in de USA hou ik hier zoveel mogelijk bij, zodat iedereen kan volgen wat ik allemaal uitspook! Laat gerust een berichtje achter! altijd leuk om terug te lezen!

Actief sinds 24 Feb. 2010
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 36178

Voorgaande reizen:

08 December 2011 - 10 April 2012

Evelientje Goes Down under

16 Juni 2010 - 17 September 2010

Evelientje goes USA

Landen bezocht: